پیامک تبلیغاتی و هویت رسانه ای
نوشته شده توسط : niksms

پیامک تبلیغاتی دارای هویت رسانه ای است. چناچه سه عنصر اصلی از جمله 1- اطلاع رسانی 2- ارائه سرگرمی و 3- آموزش، را جز تشکیل دهنده هویت بخشی یک رسانه در نظر داشته باشیم پیامک تبلیغاتی می تواند سه هدف گفته شده را پوشش دهد و جنبه ای رسانه ای بودن آن بیشتر قابل لمس خواهد بود. بنابراین با در نظر داشتن بخش های گوناگون اطلاع رسانی، آموزشی و سرگرمی این بخش می توان گفت پیامک تبلیغاتی یک بخش رسانه ای محسوب می گردد.
امروزه بازار، موبایل و تلفن همراه را به عنوان ابزاری جهت پخش آگهی و هم چنین فروش مبدل نموده است. شرکت های خصوصی و دولتی در این روزها برای اطلاع رسانی و یا درخواست و تبلیغات در هر کجا که هستند، پیامک های ویژه خود را دارند و آن را ارسال می کنند. کارکرد پیامک تبلیغاتی در ابتدا بیشتر مورد استفاده بانک ها، کارخانه ها و برخی از مراکز دولتی جهت تبلیغات محصولات و کالاها و یا خدمات بود. اما با همه گیر شدن و کاهش قیمت این بخش امروزه از انواع اطلاع رسانی از جمله اطلاعات ترافیکی، آب و هواشناسی تا بخش اطلاع رسانی از انواع حراج ها و تخفیف های اجناس مختلف پوشاک، خوراک و غیره را در برمی گیرد.

پیامک تبلیغاتی دارای هویت رسانه ای

    پیامک تبلیغاتی و هویت رسانه ای و جنبه های کاربردی

همان طور که گفته شد پیامک تبلیغاتی دارای هویت رسانه ای و دارای جنبه های کاربردی در بخش های مختلف آموزش و اطلاع رسانی می باشد. شاید این طور بتوان گفت انسان در دنیای امروزی خود در حالی که بیشتر وقت و تنهایی خود را با تلفن همراه در گوشه ای می گذارند مادام و به صورت خواسته و یا ناخواسته در معرض چنین پیامک های قرار می گیرد و این بخش به شکل رسانه ای موثر فرد را از مسائل مختلف آگاه می کند. زمانی ماهیت پیامک تبلیغاتی با عنوان هویت رسانه ای بیشتر عامیت پیدا کرد که افراد زیادتری توانستند به موبایل دسترسی داشته باشند و هزینه استفاده از این تکنولوژی ارزان تر شد. 
هزینه های پیامک به شکل اشتراکی و توسط هر دو طرف مورد مکالمه انجام شده و این بخش از مزایای اصلی و جذاب این سرویس محسوب می گردد، درحالی که هزینه های تماس تلفنی به طور شخصی و تنها توسط گیرنده پرداخت می گردد، بنابراین می توان گفت کارکرد اقتصادی سرویس پیامک تبلیغاتی به دلیل یک سویه بودن هزینه و از جهات منافع شخصی و همین طور کاهش هزینه های ارتباطی به شکل بارزی کارآمدتر و بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. پیامک تبلیغاتی دارای بخش های کاربردی بسیاری بوده که تنها بر جنبه فروش و ارائه خدمات نباید تکیه کرد، بلکه محبوبیت این بخش از این جهت است که در هر مکان و در هر زمانی قابلیت دسترسی را دارد و فرد گیرنده پیامک نیز می تواند درخواست و یا عدم درخواست خود را جهت دریافت پیام اعلام نماید و بدین ترتیب حق انتخاب برای آن در این روش ارتباطی وجود دارد.

 

منبع: پیامک تبلیغاتی و هویت رسانه ای

 

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی دارای هویت رسانه ای , پیامک تبلیغاتی , پیامک , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: